לשירות לקוחות ותמיכה 

למחלקת הזמנות ומכירות

להזמנות התקשרו

להזמנות התקשרו

נומייר ישראל מכשיר פנים ומכשיר גוף
משלוחים והחזרות

משלוח

המשלוח של המוצרים שלנו הוא חינם.

המוצרים נשלחים עד 5 ימי עסקים לאחר ביצוע התשלום ואישורו. המוצרים נשלחים בימי חול, בין א’-ה’ במהלך השבוע, לא כולל ערבי חג וחג

זמני אספקה: בד”כ תוך 5 ימי עסקים .על מנת להבטיח את הגעת המוצרים לכתובתכם , נא וודאו כי הזנתם כתובת מלאה ומדויקת. – כך, יימנעו עיכובים מיותרים באספקת המוצר.

החזרות

המכשירים מבית נומייר ידועים ביעילותם ובעמידותם ולכן הם כוללים אחריות למשך שנתיים. במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי נשמח לעמוד לרשותכם, לבדוק, לתקן ו/או להחליף את המכשיר בחדש. שימו לב בבקשה שמשלוח המכשיר אלינו הינו באחריות הלקוח, יחד עם זאת, במידה ולאחר בדיקתנו המכשיר יימצא לא תקין, אנו נישא בעלות המשלוח בחזרה אליכם. הג'לים למכשיר אינם כלולים במסגרת האחריות.

הפעלת האחריות תינתן לרוכש/ת של המכשיר ולכן הקפידו לשמור על החשבונית המקורית שסופקה בעת הזמנת המוצר. לצורך פנייה לתיקון או החלפה, נא צרו קשר באמצעות המוקד הטלפוני073-7079482 ואנו ננחה אתכם בהליכי משלוח והחזרת המוצר. במידה ובחרתם לשלוח אלינו את המוצר לבדיקה או החזרה, נא הקפידו על אריזה אשר תמנע כל פגיעה במכשיר בדרכו אלינו – שימו לב שאנו מקבלים בחזרה מוצרים

רק באריזתם המקורית, ואין אנו אחראים על מוצרים הנפגעים בדרך כלשהי בעת המשלוח. פגיעה במוצר בהובלתו אינו מכוסה בתנאי אחריות אלה.

מכשירי נומייר 90 ימי החזר

אנחנו בטוחים כי גם אתן תתאהבו במכשירי נומייר ותהיו מרוצים מתוצאות הטיפול, ולכן אנו מאפשרים 90 ימי ניסיון .כל שעליכן לעשות הוא לבצע את הטיפול  במשך 6-9 שבועות (בהתאם להוראות המצורפות למכשיר) במידה ולא תהיו מרוצות מתוצאות הטיפול, תוכלו להחזיר את המכשיר (עד 90 יום מתאריך הרכישה), ולקבל עד 70% מעלות המכשיר בחזרה .גובה הזיכוי יחושב בהתאם למצב המוצר שהוחזר ומצב אריזתו. איננו מזכים עבור עלות הג’לים ועלות המשלח. אנו נזכה אתכם ישירות לאמצעי התשלום בו ביצעתם את ההזמנה וכל זאת במידה שמצבו של המכשיר ואריזתו כחדשים הלקוח/ה יכול/ה לשמור את ג’ל ההכנה מכיוון שאלו מוצרים קוסמטיים עם תאריך תפוגה ואין אנו רשאים לקבלם ו/או למכור בהם שוב. הזיכוי יבוצע לאמצעי התשלום עד 21 ימי העסקים* מרגע הגעת המשלוח למשרדי החברה והודעה ללקוח .במידה ואתם שוקלים מחדש את רכישתכם ועדיין לא פתחתם את הקופסא בטווח של עד 14 יום מקבלת ההזמנה שרכשתם, אתם רשאים להחזיר את הסחורה בתמורה להחזר כספי מלא פחות דמי המשלוח.. בכדי לקבל את ההחזר המקסימלי, המוצר צריך לחזור כשהוא נקי, עם כל האביזרים שהגיעו עם האריזה וכשהאריזה במצב טוב ועל כל חלקיה (כולל השרוול החיצוני, ללא קרעים ו/או הדבקות חיצוניות)
יש לוודא שהמכשיר נשלח אלינו בקופסא חיצונית נוספת על מנת למנוע פגיעה במכשיר ובאריזתו
האיכותיים עכשיו נשמח לעמוד לרשותכן בכל שאלה.

 

אם אינכם מרוצים מהרכישה או מתוצאות הטיפול באמצעות המכשיר, באפשרותכם להחזיר את המכשיר אל משרדי החברה עד 90 ימים ממועד הקניה תמורת החזר כספי

אם לא השגת את התוצאה לה ציפית או שהתוצאה אינה משביעה את רצונך, באפשרותך להחזיר את מכשיר הנומייר עד 90 יום עבור החזר כספי. (הערה: לא תצטרכו להוכיח שהשתמשתם במכשיר בהתאם להוראות).

לצורך החזרת המכשיר, נא פנו אלינו באמצעות כתובת דוא”ל  לבקשת הנחיות החזרה

[email protected]

שימו לב שיש להחזיר את המכשיר כשהוא במצב תקין ונקי, באריזתו המקורית, בצירוף כל האביזרים הנלווים וללא שברים..

  • ההחזר יינתן רק למוצר נקי בצירוף כל האביזרים הנילווים, במצב טוב
  • אריזת המכשיר שלמה על כל חלקיה.
  • ההחזר אותו אנו מציעים לא כולל את עלות השילוח בסך 50 ש”ח
  • אנו מנכים מההחזר 500 שקלים מהמחיר ששילמתם
  • הלקוח אחראי על משלוח החזרת המכשיר, ויישא בעלות החזרה זו

בכדי לקבל את ההחזר המקסימלי, המוצר צריך לחזור כשהוא נקי, עם כל האביזרים שהגיעו עם האריזה וכשהאריזה במצב טוב ועל כל חלקיה (כולל הקופסא של האריזה, ללא קרעים ו/או הדבקות חיצוניות).
יש לוודא שהמכשיר נשלח אלינו בקופסא חיצונית נוספת על מנת למנוע פגיעה במכשיר ובאריזתו.

על מנת למנוע ניצול לרעה של המדיניות הנדיבה שלנו, אנו מאפשרים רק רכישה והחזרה של מכשיר אחד ללקוח.

לא יתקבלו החזרים עבור רכישות אשר בוצעו דרך קמעונאים או חנויות אחרות בארץ ובעולם. נא בדקו את מדיניות תעודת ההחזר והאחריות הרלוונטית לקמעונאי שלכם

*יום עסקים – בין א’-ה’ במהלך השבוע, לא כולל ערבי חג וחג

רוצה לקבל פרטים נוספים על המכשירים? השאירי פרטים ונדאג לחזור אלייך.

סמסי לי
1
רוצה לדבר עם נציגה?
נומייר ישראל
היי 👋
צריכה עוד פרטים?
דילוג לתוכן